Pages

#Day 2 - 10 things you love

                                          Aku si peminat setia Harry Potter and the gang!*tetiba


Assalamualaikum pembaca!


Ya,aku meneruskan lagi blog challenge yang baru ja aku sertai beberapa hari yang lalu. Hari kedua dah ni.Pasal 10 perkara yang aku suka :)




........




#1 - Aku suka kucing. meow! 


#2 - Aku suka tidur kat atas sofa kalau bangun tengah malam.Besok pagi,sakit 
       tengkuk...:D 


#3 - Aku suka semua benda yang berwarna putih.Tak kira apa bendalah,yang 
       penting putih.Selipar,buku,cermin mata,pen,beg,laptop,baju and
       wutever!! 


#4 - Aku suka baca novel .Ni lah kerja aku kat asrama,menunggu turn baca 
       novel.Kat asrama jugalah aku kenal benda ni.


#5 - Aku suka gigit pen/pensel/pemadam.Satu-satunya habit yang masih kekal 
      since tadika.Kawan-kawan pun selalu marah aku sebab gigit pensel.Macam 
      budak-budak dan aku dicop sebagai childish! Tidak matang. Nak buat 
      camna juga.Cap mohor gigi pun ada kat setiap pen/pensel.Kah3! *ketawa 
      bangga 


#6 - Aku suka 'spy' orang. Taknak ulas panjang pasal benda ni! Hahaha 


#7 - Aku suka KPOP , K-Drama , K-Movie dan seangkatan dengannya..  


#8 - Aku suka B2ST(band first aku kenal),Rain,Song Hye Kyo,Eun Hye,Lee Jang     
       Woo,Suzy Miss A, Minzy 2NE1 and more ! Neomu neomu saranghae!! 
       ♥ my Bias!


#9 - Aku sangat suka ketawa dan senyum! Aku tak tahu kenapa. Benda yang 
       tak lucu bagi orang lain pun aku ketawa. :DD 


#10 - Saya suka English dan Science! 




Tu ja! Pai,pai! ^o^

Kamsahamnida baca entri ini!^o^

0 000 tikus menggigit: