Pages

#Day 3 - 10 things you hate


Assalamualaikum semuanya...(buat-buat ayu.:P)


   Blog aku berhapdet jugak akhirnya! Hoho..Mood aku berblogging kurang sejak akhir-akhir ni. Who cares .




  Hmm . Perkara yang aku benci? Sebenarnya aku tak banyak main benci-benci ni. Tapi of course la setiap manusia ada perasaan benci kan? 


#1 - Aku benci bila orang baca diari aku. 


#2 - Aku benci lipas. euww.


#3 - Aku benci bila harta benda aku disentuh dan dipindahkan tanpa kebenaran 
       aku.


#4 - Ini selalunya berlaku kat asrama. Tiada AIR!! terutamanya time nak pergi 
       sekolah pagi-pagi.Terpaksa turun pergi tingkat bawah dan angkat baldi 
       yang berat dengan keadaan muka masih ada taik mata dan tahun ini aku 
       tinggal kat tingkat paling atas. Argh,benci! *tarik rambut,tekanan sambil
       teriak*


#5 - Aku benci dengar orang bising-bising time aku tengah belajar.Kompom 
       aku tutup buku dengan kuat sampai dengar bunyi and jalan dengan
       hidung kempang kempis tahan marah.Tunjuk protes la bah tu. :DD
       Buruk perangai.


#6 - Perangai mengada-ngada? huh! siapa yang tidak benci?


#7 - Anti copycats!


#8 - Aku benci hari Rabu (ada perhimpunan yang aku sangat tidak suka.)


#9 - Aku benci tengok orang lawan cakap cikgu. Seriously,I'm loathing.


#10 - Aku benci orang berlagak. So?




Yess. Akhirnya siap juga perkara benci-benci ni. Time buat entri ni,tetiba aku terkena tempias benci tu dan terbayang perkara tu berlaku kat aku . Eh,marah-marah seja la.


Korang nak tahu, aku tengah spy seseorang ni.Hoho (ketawa macam si santa claus)


Ishk! Line ni buat aku geram ja! Tetiba pula serabut (0.00 KB/s) =_=




Btw, aku sangat lucu tengok gambar ni.



 LOL ;DD


Ni lagi , I pity this guy :D Haha!




okayyla , offline dulu. Wasalam :)


Kamsahamnida baca entri ini!^o^

0 000 tikus menggigit: