Pages

#Day 1 - 10 things about you

Hey korang !


Apa khabar? Dah dua hari aku tak hapdet blog sebab line SERABUT . whatsoever.


Enrti *entri kali ini pasal 10 benda tentang aku. Walaupun malas dah datang,aku nak buat jugak blog challenge tu. :)




# 1 - Nama aku Nur Nadiah binti Jiman


# 2 - Lahir time 19 April 1996


# 3 - Tinggal kat Kota Belud , Sabah 


# 4 - Ada 6 adik beradik ( aku sayang dorang semua terutamanya abang aku!)


# 5 - Aku belajar kat SMKA Tun Said.Best shcool ever !


# 6 - Ada 3 sahabat. Saidatul Naziah(the most serious and mature) ,                
        Norasyikin Terah(our pemberi tazkirah,Hehe) and Nooramin Yaakin            
        (the most  open-minded and cheerful)


# 7 - Berangan nak jadi doktor dan penulis novel


# 8 - Ada 2 kucing peliharaan.Seekor kucing Siam yang diberi nama Putih
        (nama bukan rasmi) dan seekor kucing parsi diberi nama Bintang (nama 
        ni ummi aku bagi sebab dia suka Bintang dalam sinetron Kejora dan        
        Bintang)


# 9 - Aku ada blog.


# 10 - Aku tengah menghadap laptop berjenama Acer tengah buat entri ini.




Annyeong!
        

Kamsahamnida baca entri ini!^o^

0 000 tikus menggigit: